2011. március 26., szombat

Tizenötödik rész (Heidi)

Már a kajálda utcájában jártunk, amikor elhaladtunk egy fekete Range Rover mellett. Ilyen autókat errefelé csak ritkán látni. Ezért is jól megnéztem magamnak.
Egy férfi ült benne. Valószínűleg aludt. Sötétített ablakok voltak, így nem láttam rendesen.
A kajáldában nem voltak sokan, ezért is szúrtam ki rögtön egy nagydarab férfit. Megrémültem. Mi van, ha az a motoros az, aki elszökött? Remélem nem ő. Tuti, hogy felismerne. Ekkor fordult meg. Mind a két kezében két-két telepakolt zacskó volt. Jól bevásárolt. Nem a bőrszerkós volt, hanem Alex egyik társa. De, ha ő itt van...Akkor biztos, hogy övé a Range Rover... és, ha övé a kocsi, akkor lehet, hogy Alex ült benne?
Ő is felismerhetett, mert próbált integetni. Mosolygott. Az integetés nem sikerült, ezért átvette a zacskókat a másik kezébe, úgy próbálkozott. Immár sikeresen. Teljesen meg voltam döbbenve. Hogy kerül ide? Mikor feleszméltem a csodálkozásból, visszaintegettem, mire még jobban elkezdett mosolyogni, majd kiment.
- Ismered? - kérdezte értetlenkedve Eric.
- I-igen. - dadogtam. - Ő az egyik megmentőm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése