2011. március 28., hétfő

Tizenkilencedik rész (Heidi)

Lassan három hete nem hallottam Alex felől. Én hülye! Mégis, mit vártam? Hogy naponta jelentkezni fog nálam, hogy jól van? Már az is kész csoda volt, hogy egyáltalán a kajáldában összefutottunk. Nem tudom, mit vártam. Úgyse látom soha többet...
Egyik este furát álmodtam. Homályosan láttam. Sötét volt, és egy alak feküdt - valószínűleg - a földön. Szépen lassan kezdett kitisztulni a látásom, és felismertem az embert. Alex volt. Ott feküdt, és amikor észrevett, széles mosoly terült szét az arcán. Egy darabig így voltunk, majd megint kezdett elhomályosodni előttem minden. Megrémültem. Alexszel akartam maradni. Mintha megérezte volna rémületemet, Alex teljesen kétségbe esett. Ő sem akart elengedni engem. Felém nyújtotta a kezét, de ekkor felébredtem. A párnám csurom víz volt. Zokogtam. Éreztem, hogy valami nem stimmel vele. Valami rossz történt.
Ez után az álom után minden nap rossz kedvem volt, és minden nap zokogva ébredtem. Még Eric sem tudott felvidítani. Persze nem mondtam el neki az álmomat, és hogy azért vagyok ilyen rossz passzban. Még azt hinné, hogy megbolondultam.
Egyik este a TV előtt szundítottam el. Megint Alexszel álmodtam, de most más volt. EZ egy vidám álom volt.
Reggel, mikor felébredtem, meglepetten tapasztaltam, hogy nem vagyok csurom víz, és körülöttem minden száraz. És boldognak éreztem magam. Nem emlékeztem az álomra, csak arra, hogy a megmentőm is benne volt. Épp, hogy felkeltem, megcsörrent a telefonom.
- Szia drága! - szóltam bele.
- Helló angyalom. Ugye nem én keltettelek fel?
- Nem, már fent voltam. Úgy két perce.
- Jó. Akkor megnyugodtam. Én már bent vagyok. Te mikor jössz?
Ránéztem az órámra.
- Másfél óra, és ott vagyok. Miért?
- Állítólag kapunk egy új munkatársat, és kettőnket jelöltek ki a beavatásra.
- Csodás. Jeff tudja, hogy utálom az ilyet. Igazán kedves velem...
- Hidd el, én sem vagyok oda érte, de ez van. Nem tehetünk mást.
- Igyekszek be.
- Tárt karokkal foglak várni, angyalom!
- Oké, szia. - mondtam mosolyogva, és leraktam.
Gyorsan elvégeztem a reggeli rituáléimat, és elindultam be.


___________________________________________________________

Lenne egy kérdésem.
Ki a leendő munkatárs? Van tipp? :P

Talán egy új, a történet további részében jelentéktelen szereplő?
Esetleg valaki, akit már ismerünk?
Vagy egy új szereplő? Egy igazi szívtipró?
Vagy egy igazi bombázó?

Kire tippeltek? Kíváncsi lennék. Ha más ötletetek van, akkor mondjátok el, ha szeretnétek. Tényleg érdekelne :)

2 megjegyzés:

  1. Hű, mi lehet a háttérben: látják egymást, álmodnak egymásról... Kíváncsi vagyok, mit találtál ki:)
    Azért ez mégiscsak durva, hogy alig ismerik egymást, mégis egymással álmodnak... lehet, hogy van valamilyen közös múltjuk? Hmm... Kíváncsian várom, mi lesz a végén, és persze közben is, hisz nagyon bírom a karaktereidet:)

    Hogy ki lesz az új munkatárs? Az tuti, hogy nem Alex, az túl egyszerű lenne. Talán valamelyik haverja.
    Vagy valamiféle főgonosz srác/csaj. Akit aztán majd jól szidhatunk:)
    De most komolyan: szerintem... olyan lesz, aki... hát, aki nem lesz szimpatikus.
    Mármint jellemre. Gonosz lesz, na:)
    Hú, remélem, már megvan a szereplő, és ez nem befolyásol semmit! Ne befolyásoljon semmit!!:) Csak reszelem a körmöm, és hülyeségeket beszélek:)
    Örülök, hogy megint ilyen hamar hoztad a fejezetet, nagyon érdekesen alakul a történetük:)

    VálaszTörlés
  2. Nem árulok el semmit, de...hamar ki fog derülni, hogy ki lesz az :D Már a következő részben :) (amit lehet hogy még ma felrakok :P)
    És nyugi, nem befolyásol semmit. Már megvan a történet egy jó darabig, csak be kell gépelnem :D

    VálaszTörlés