2011. március 24., csütörtök

Tizenkettedik rész (Alex)

Lementem, ki a házból. Egy férfi jött velem szembe. Telefonált.
- ...nem, nem...Dehogy is!...Jaj, hagyjál már ezzel! Na jó, most mennem kell...Nem! Szia.
Nagyon ismerős volt a hangja. De vajon honnan? Megvan! Ő... Eric. Heidi "nem pasija, csak legjobb barátja". Mikor elment mellettem olyan furán nézett.
Öt perc alatt átértem a másik utcába. Amíg a többieket vártam, fel, s alá járkáltam egy ház előtt. Már szedtem volna elő a telefont, hogy hívom őket, hogy merre járnak, amikor megláttam a fekete Range Rovert befordulni az utcába. pár centire tőlem megállt, és kinyílt az egyik ajtó. Chris dugta ki a fejét a kocsiból.
- Helló.- köszönt - fú, de ramatyul nézel ki!
- Kösz. Biztos igazad van. nem nézegettem magam a tükörben. - mondtam ,mikor beszálltam.
- Tényleg. Hol voltál?
- Hát...Emlékszel a csajra, akit kimentettünk a trutyiból?
- Nem mondod...
- De. Mondom...
- Szóval, akkor az őrült csajnál voltál?
- Nem őrült!
- Ha te mondod...
Mivel nem volt rajtam óra - már, hogy lett volna... Amúgy sem szoktam órát hordani - elővettem a mobilt. Kinyitottam, és megnéztem. Nem tudom, miért.
Egy papír esett ki belőle. Felvettem, és kihajtottam. Ez állt benne:

"Őszintén sajnálom! Mindez nem történt volna meg, ha én nem vagyok. Remélem, meg tudsz nekem bocsájtani. Vigyázz magadra, nehogy összeakadj még egy ilyen őrült csajjal!
Heidi"

Elkerekedett szemmel bámultam a papírra. Ezt, ugye nem gondolja komolyan?
- Oké, most kezdek komolyan befosni! Mi bajod van? Te sosem csinálsz ilyet!
- Milyet?
- Hát, hogy meglepődsz, vagy bármi hasonló. Mindig te vagy a félelmetes Alex, akinek nem árt semmi, és senki, és...
- Oké, oké. Felfogtam. Fura vagyok. Értem.
- Hát, apám, téged aztán jól fejbe vághattak. Mondjuk, látszik is...De mi tette ezt veled?
- Egy vámpír.
- Ez most komoly?
- Aha. Tudom, egy vámpír veszélyes, meg minden...
-...és kész csoda, hogy túlélted! Az ég világon senkiről nem hallottam, aki túlélt egy találozót egy vámpírral. Még, ha félig ő is az volt. 
- Akkor baromi szerencsés vagyok.
- El sem tudod képzelni, mennyire!



____________________________________________________________


Tudom, hogy sokára hoztam ezt a két részt, amit sajnálok! :(
De hoztam velük egy képet is! :D Hogy miről? A fekete csodáról. A fekete Range Roverről. :)



2 megjegyzés:

  1. ...és milyen szép csoda:) Örülök, hogy hoztál részeket, kíváncsi voltam/vagyok kettejük kapcsolatára:)

    VálaszTörlés
  2. :) Tényleg sajnálom, hogy csak most, de így sikerült... :/ A következőt valószínűleg hamarabb hozom. Jóval, mint ezeket :)

    VálaszTörlés