2010. október 9., szombat

Tizedik rész (Alex)

- Ó, te szent ég! - mondtam és ösztönösen a nadrágom zsebére raktam a kezem, hogy kitapogassam a telefonomat. Vagyis tettem volna, ha lett volna rajtam. Ugyanis egy szál alsógatyában és pólóban álltam ott.
- Öhm...- kezdtem zavartan - Merre van a telefonom?
- Hát, abból nem sok maradt.
- A francba!
- Kártyára voltak mentve a dolgok? - kérdezte, de nem tudtam, mit akar ezzel.
- Igen. Azt hiszem. A nagyja igen. Miért?
- Mert valami csodával határos módon a kártya egyben van.
- Az jó. De nem érek vele semmit, telefon nélkül. Azt hiszem...
- Nekem megvan az egyik régebbi telefonom. Nem valami tökéletes, de arra jó, hogy telefonálj, szóval oda tudom adni, ha kell.
- Az életemet mentenéd meg vele! - mondtam megkönnyebbülve. - Másodszor is. - tettem hozzá mosolyogva.
Ő is mosolygott és előkotorta egy fiókból a mobilt.
- Szívesen. - mondta - Másodszor is.
Odaadta a telefont, majd a kártyámat. Gyorsan összeraktam, bekapcsoltam és hívtam Iant. Az első csörgés után vette fel.
- Alex?
- Helló.
- Mégis hol a jó francban vagy és mit csinálsz? Napok óta eltűntél és nem szóltál egy szót sem. Kerestünk, de mintha a föld nyelt volna el...
- Ian...- most vettem csak észre, milyen nyúzott vagyok a hangommal egyetemben. Ian is észrevette mert ezt kérdezte:
- Jól vagy?
Hallottam, hogy ki van hangosítva a telefonja.
- Mostmár igen.
- Mi az, hogy 'mostmár'? Mi történet? - kérdezte Ted.
- Majd elmondom, ha visszaértem.
- Ja, és mi történt a telefonoddal? Nem tudtalak lenyomozni...
- Nem tudom. Valószínűleg ráeshettem és összetört.
Heidire néztem, aki vállat vont. nem tudta, én meg nem emlékeztem.
Sorba kérdezgettek, és mondogattak dolgokat.
- ...hol vagy?...
- ...érted megyünk...
- ...és ne is próbálj vitatkozni!
- Oké. - egyeztem bele. - Egy óra múlva találkozzunk a ... nem tudom a nevét. Mindegy. Abban az utcában, ahol összeakadtunk a bőrszerkós motorosokkal, rendben?
- Rendben. - mondták egyszerre és lerakták.
Heidihez fordultam.
- Előszedem a ruhákat... - mondta - ...remélem jók lesznek.
- Köszönöm.
éreztem, hogy valami nincs rendben Heidivel. Olyan fura képet vágott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése